خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

فاز عملیاتی و نهایی طرح کالابرگ الکترونیکی در استان اجرایی شد / ثبت‌نام 1644 واحد صنفی در طرح کالابرگ الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۷۳۴

استاندار مرکزی از اجرایی شدن فاز عملیاتی و نهایی طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: پس از فاز نخست طرح، بعد از استان هرمزگان استان مرکزی به عنوان استان دوم برای اجرایی و عملیاتی کردن طرح کالابرگ الکترونیکی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه افزود: در گام‌های بعدی برای ثبت نام واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای مشمول (برنج، ماکارونی، روغن، پنیر، ماست، شیر، مرغ، تخم مرغ، قند و شکر) در طرح کالابرگ الکترونیکی، فراخوان منتشر شده است.

وی به میزان استقبال واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای مشمول از این طرح و حجم ثبت‌نام‌ها اشاره داشته و ادامه داد: بر اساس آن 1644 واحد صنفی به جز فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این طرح ثبت نام کردند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: از این تعداد، 371 واحد صنفی تجهیز شد و 204 واحد فعال است و امکان ارائه خدمت را دارند. علاوه بر آن 88 شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در طرح مشارکت دارند که 58 واحد از این تعداد از شعبات فروشگاه‌های افق کوروش، جانبو و رفاه، تجهیز و فعال و آماده ارائه خدمت هستند.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: فرایند ثبت‌نام صنوف و تجهیز و فعال کردن آنها همچنان به طور مستمر ادامه دارد. باید در نظر داشت که در ایام پایانی سال جاری و همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و خرید و نیاز شهروندان بیشتر است.

وی بیان داشت: بنابراین برای برخورداری هر چه زودتر شهروندان استان از مزیت طرح کالابرگ الکترونیکی، اعتبار یارانه خانوارهای مشمول در کد ملی سرپرستان خانوار شارژ شده است و با هر یک از کارت‌های بانکی متعلق به سرپرست خانوار، امکان خرید اعتباری از فروشگاه‌ها و صنوف مربوطه وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز