خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل:

تصویری از هویت و تاریخ اردبیل در شورابیل خلق شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۸۵

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: خلق تصویری از هویت تاریخی، تمدن و فرهنگ اردبیل در شورابیل ضروری است.

به گزارش ایلنا، بهزاد عباس زاده در جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ مجتمع توریستی گردشگری شورابیل گفت: خلق تصویری از هویت تاریخی، تمدن و فرهنگ اردبیل در شورابیل ضروری است.

وی با بیان اینکه شورابیل سمبل و نشان گردشگری استان اردبیل است؛ افزود: بایستی نگاه ویژه به توسعه شورابیل داشت و این عنصر ارزشمند گردشگری را تبدیل به یک برند در سطح ملی و بین المللی کرد.

عباس زاده ادامه داد: برای شورابیل نباید کم گذاشت؛ بلکه باید بودجه شورابیل متناسب با توسعه این مجموعه گردگشری تفریحی باشد چرا که در حوزه گردشگری رقابت با دیگر استانهای شمالغربی از جمله زنجان و تبریز و ... است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورابیل در حوزه درامد پایدار شهری دارای پتانسیل است؛ تصریح کرد: گامهایی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت در شورابیل برداشته شده است که در سالهای آینده قطعا منجر به درامد پایدار خواهد شد و بایستی این گامها روز به روز استوارتر باشد.

وی به خلق تصویری از هویت،تاریخ و تمدن اردبیل در شورابیل اشاره کرد و بیان کرد: اردبیل دارای پیشینه تاریخی و گنیجینه ای غنی از مفاخر و مشاهیر است که شایسته است این هویت زرین برای گردشگران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز