خبرگزاری کار ایران

"فاطمه جراره" رئیس شورای شهر بندرعباس شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۰۶

چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستورکار انتخاب اعضای هیات ریسه سال دوم ششمین دوره این پارلمان محلی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، در ابتدای این جلسه، اظهار کرد: از هیات رئیسه سال نخست تقدیر و تشکر می کنم که به واقع در طول یکسال گذشته همراهی لازم را انجام دادند تا موضوعات مختلف را بررسی و پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه در سال نسخت موضوعات مهمی را پشت سر گذاشتیم که بدون همکاری تک تک اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس محقق نمی شد، افزود: اگر صحبتی کرده ام که سبب رنجش دوست عزیزی شده از همین تریبون طلب حلالیت می کنم تا بتوانیم منافع شهروندان را با همدلی و وحدت برطرف کنیم.

جراره با اشاره به اینکه سال دوم ویژه تر خواهد بود زیرا بودجه ای که در نظر گرفته شده توسط خود اعضای شورای ششم تصویب شده و برای تحقق آن نیاز به پیگیری جدی داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شورای اسلامی شهر بتواند در مسیر خدمت به مردم و احقاق حق عموم شهروندان از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

در این جلسه از بین فاطمه جراره و فریده عامری با ۷ رأی "فاطمه جراره" به عنوان رئیس شورای شهر بندرعباس انتخاب شد. 

همچنین از بین یعقوب دبیری نژاد و حسن سالاری، با ۷ رأی "حسن سالاری" به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.

در ادامه برای منشی اول و دوم شورا رأی گیری صورت گرفت که اسماعیل رئیسی حسنلنگی و عبدالرضا حیدری سراجی کاندید شدند، درنهایت اسماعیل رئیسی حسنلنگی بعنوان منشی اول و سیدمحمدرضا موسوی برای منشی دوم انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدرضا موسوی نیز برای سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز