خبرگزاری کار ایران

واژگونی خودرو و انتشار مونوکسیدکربن در اصفهان یک کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۲۶

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از وقوع ۲ حادثه واژگونی خودرو و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در این استان در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس عابدی افزود: واژگونی یک دستگاه پراید در گردنه قرقچی میمه موجب فوت یک کودک ۶ ساله و مصدوم شدن پنج نفر شد.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه روز گذشته رخ داد که به‌دنبال آن ۲ واحد امدادی ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اظهار داشت : مصدومان شامل یک مرد ۳۷ ساله، یک زن ۳۵ ساله و سه کودک ۱۴، ۱۳ و ۱۴ ساله هستند که به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه ای دیگر بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن و احتمال نشت گاز داخل حمام در ساعت هشت و ۱۳ دقیقه صبح روز گذشته در خیابان مطهری دولت آباد اصفهان ۲ نفر شامل یک زن ۱۲ ساله و یک مرد ۲۲ ساله مسموم شدند که برای درمان به درمانگاه امام رضا دولت آباد و بیمارستان غرضی منتقل شدند.

مُنواُکسیدکربن، گازی بی‌رنگ و بی‌بوست که "قاتل نامرئی" هم خوانده می شود، عمده‌ترین منبع تولید این گاز، سوختن ناقص نفت و گاز است ولی بر اثر احتراق هر نوع ماده سوختنی بویژه در محیط‌های دربسته و فاقد اکسیژن، تولید گاز مُنواُکسید کربن امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز