خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد؛

قتل شوهر سابق به بهانه اختلافات خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۹۱

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زنی خبر داد که در پی اختلافات خانوادگی همسر سابقش را به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،  سرهنگ "علی کرمی" اظهار داشت: پس از کشف جسد مردی 57 ساله در حوالی یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به شناسایی جسد کشف شده توسط خانواده مقتول، افزود: در حالیکه تحقیقات همه جانبه برای شناسایی و دستگیری قاتل ادامه داشت، کارآگاهان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به همسر سابق مقتول مشکوک شده و تمرکز خود را روی این فرد معطوف کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: همسر 56 ساله مقتول نیز در بازجویی‌های تخصصی در نهایت به قتل همسر سابق خود اعتراف و عنوان کرد: وی را با ضربه چاقو و سپس پیچاندن طناب به دور گردنش به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه قاتل دستگیر شده انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شدید با همسر سابقش و اینکه وی قصد داشته پسرش را از او بگیرد عنوان کرد، افزود: طبق اظهارات این زن، وی پس از قتل شوهر سابقش، جسدش را از منزل خارج و در حاشیه یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه به آتش کشیده است.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز