خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

قتل زن ۳۵ ساله توسط همسرش در کرمانشاه / قاتل خود را به پلیس معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۹۳۹

مردی با مراجعه به اداره پلیس کرمانشاه ضمن معرفی خودش به پلیس از قتل همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی خبر داد.

در پی اخبار ضد و نقیض و غیر رسمی در خصوص قتل یک زن توسط همسرش ،خبرنگار ایلنا  کرمانشاه در گفت وگو با فرزاد پورنظری رئیس مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه  ابعاد واقعی  و تازه ای از این جنایت را روشن ساخت.

پور نظری با اعلام این خبر افزود: ۳۰ بهمن ماه سالجاری مردی ۴۷ ساله به اداره پلیس مراجعه می کند و ادعا می کند که همسرش را  به قتل رسانده است.

وی تصریح کرد : پس از مراجعه پلیس به منزل این شخص با جسد غرق خون زنی مواجه می شود که از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته است.

پور نظری افزود: این مرد پس از معرفی خود و دستگیری توسط پلیس بلافاصله به قتل خود اعتراف می کند و می گوید به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشته ام وی را به قتل رساندم.

وی با اشاره به انجام تحقیقات پلیس در خصوص این جنایت بیان کرد: در حال حاضر جسد مقتول به خانواده وی تحویل داده شده است و قاتل نیز برای ادامه تحقیقات  و روشن شدن علل اصلی این قتل در  اختیار مامورین اداره آگاهی کرمانشاه قرار دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه برخی اخبار و اظهار نظرها در خصوص  شکنجه و قتل این زن بوسیله تبر را نادرست خواند و تاکید کرد: طبق اعترافات قاتل و شواهد موجود و همچنین گزارشات  پزشکی قانونی ، قتل بوسیله وارد شدن جسمی سخت که به نظر می رسد چوب است  انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز