خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

انتقال ۶۸ دانش آموز کاشانی به مراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از انتقال ۶۸ دانش آموز حادثه دیده آموزشگاه دکتر موتمن کاشان به مراکز آموزشی درمانی شهید بهشتی و نقوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، کورش ساکی اظهار داشت: ۴۰ نفر از این دانش آموزان ساعت ۱۱صبح  امروز یکشنبه چهاردهم اسفند به بیمارستان شهید بهشتی و ۲۸ نفر از آنها به بیمارستان نقوی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ۲۶ نفر از دانش آموزان بستری شده در بیمارستان نقوی، ترخیص شده و دو نفر همچنان تحت مراقبت هستند.

ساکی ادامه داد: حال عمومی دانش آموزان بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی که تحت مراقبت هستند نیز خوب است  و نیاز به درمان دارویی ندارند.

وی با اشاره به اینکه این دانش آموزان با علائم مسمومیت ناشی از  گاز به بیمارستان منتقل شده اند خاطرنشان کرد: اکثرا علائم تنفسی شامل تاکیپنه ( افزایش تعداد تنفس) و هایپوکسمی ( کاهش اکسیژن خون) و برخی تهوع و بعضی درد و ضعف عضلانی دارند.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان تصریح کرد: مراقبت ها و معاینات لازم توسط تیم های درمانی در این دو مرکز برای دانش آموزان، انجام شده و وضعیت ایشان تحت نظراند و آزمایشات لازم برای تشخیص بروز علائم انجام شده است.

وی یادآور شد: دانش آموزان چند ساعت تحت مراقبت قرار می گیرند و پس از رسیدن به وضعیت مساعد و حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص خواهند شد.

ساکی در پایان گفت: دانش آموزانی که دیروز در بیمارستان های شهید بهشتی و نقوی بستری شده بودند، همگی شب گذشته با حال عمومی خوب مرخص شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز