خبرگزاری کار ایران

در دومین روز متوالی؛

گرد و غبار دید افقی قصرشیرین را کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۹۳

رئیس اداره‌ هواشناسی قصرشیرین گفت: ورود سامانه‌ای ناپایدار در ۲۴ ساعت گذشته به این شهرستان باعث غبارآلود شدن آسمان این شهرستان مرزی برای دومین روز متوالی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیرپرویز نجفی افزود: دید افقی ناشی از ورود گرد و غبار هم اکنون در شهرستان مرزی قصرشیرین، هفت هزار متر است که سه هزار متر از حد استاندارد یک هوای سالم (۱۰هزار متر) کمتر است.

وی اظهار کرد: دمای فعلی هوای شهرستان مرزی قصرشیرین ۱۶ و نیم درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت نسبی موجود در هوا ۶۲ درصد است.

رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین در ادامه گفت: از ابتدای سال زراعی جاری (مهرماه تاکنون) در قصرشیرین ۱۴۲ میلیمتر و از ابتدای سال آبی (فروردین ماه امسال تا کنون) ۱۶۰میلیمتر باران در این شهرستان باریده است.

نجفی ادامه داد: همچنین بیشینه سرعت وزش باد در این منطقه ۱۱متر بر ثانیه معادل ۳۶ کیلومتر بر ساعت است و طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی سامانه ناپایدار موجود در منطقه تا فردا دوشنبه در جو منطقه حاکم است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان ۵۷ روز درگیر گرد و خاک بوده که روزهای غبارآلود در فروردین هشت روز، اردیبهشت هشت روز، خرداد سه روز، تیر یک روز، مرداد چهار روز، شهریور هفت روز، مهر چهار، آبان چهار، آذر ماه ۱۰ و دی ماه یک روز، بهمن ماه چهار روز و اسفند ماه سه روز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز