خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان خبر داد؛

توزیع ۲۳۸ تن گوشت قرمز منجمد در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۰۵

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: با هدف تنظیم بازار ۲۳۸ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد غیاثوند با اعلام این خبر افزود: از این میزان ۱۹۸ تن گوشت گوساله منجمد و ۴۰ تن گوشت گوسفند منجمد است که در بین شهروندان استان توزیع و این روند همچنان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین یادآور شد: در بهمن ماه سال جاری ۱۱۴ تن گوشت قرمز توزیع شده که از این میزان ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد گوساله و ۱۴ تن منجمد گوسفندی است.

وی با بیان اینکه این گوشت‌ها تولید داخلی هستند اظهار کرد: گوشت قرمز منجمد فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاز و تعیین شده توسط معاونت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی و مباشرین مربوطه در نقاط مختلف این استان و شهرستان‌های تابعه عرضه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس این طرح قیمت گوشت منجمد گوسفندی برای مصرف کننده هر کیلو ران ۱۵۵ هزار تومان، کف دست ۱۴۵ هزار تومان، گردن ۱۳۵ هزار تومان، قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۴۰هزار تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین قیمت گوشت منجمد گوساله برای مصرف کننده هر کیلو ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست و گردن ۱۵۰ هزار تومان، قلوه گاه ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز