خبرگزاری کار ایران

در استان فارس رخ داد؛

2 کشته و 5 مجروح در مراسم عروسی شهرستان قیروکارزین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۲۵

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین،متاسفانه 2 نفر از شهروندان به قتل رسیده و 5 نفر نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمید افرامن بیان کرد: شب گذشته در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در روستای "کردیل" بخش افزر شهرستان قیروکارزین، سریعا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی 38 ساله در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت افراد حاضر در مراسم تیراندازی کرده که منجر به مرگ یک پسر و یک دختر 9 ساله و مجروح شدن 5 نفر دیگر شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.

افرامن با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود لذا از شهروندان درخواست می‌شود که به هیچ عنوان در مراسم‌های مختلف برای شادی کردن از اسلحه استفاده نکنند که برابر قانون به شدت با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز