خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور گفت:

دادستانی با جدیت مسئله مسمومیت دانش آموزان قم را پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۱۱۷

دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور از لحظه نخست در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان قم ورود کرده و با جدیت کامل این موضوع را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، «محمدجعفر منتظری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهر ساوه، افزود: اقدامات کارشناسی گسترده‌ای در این خصوص انجام شده و مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، بهداشتی، درمانی و آموزشی کارهای جمعی را شروع کردند و آزمایش‌های فراوانی انجام شده اما هنوز نتوانسته‌اند به سرنخ های مشخصی برسند.

وی ادامه داد: احتمالاتی داده می‌شود ولی با احتمال نمی‌توان نظر قطعی داد و منتظریم کارهای کارشناسی و سم شناسی به نتیجه نهایی برسد که ببینیم این حادثه تعمدی و یا غیرعمدی بوده است.

دادستان کل کشور با یادآوری بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: در بازدید از شهرک صنعتی کاوه ساوه برخی صنعتگران مشکلات واحدهای صنعتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام منتظری گفت: امروز که کشور نیازمند تولید اشتغال و کار آفرینی است مهندسان و کارگران متعهد در واحدهای صنعتی خوب کار می کنند، برخی از واحدها مشکلات حقوقی دارند که رسیدگی می‌شود.

دادستان کل کشور افزود: دادستانی کل کشور در راستای تولید و اشتغال در هرکجای کشور در خدمت مدیران صنعت و تولید بوده و امید است مسئولان فعالان اقتصادی را حمایت کنند تا در این جنگ اقتصادی بر دشمن قالب شویم.

حجت الاسلام منتظری با یادآوری برخی مشکلات مسکن ملی شهرستان ساوه اظهار کرد: این مشکل در دادستانی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: آنچه از اظهارات مردم و مسئولان شنیده شد، عده‌ای قول هایی به مردم دادند که در عمل نتوانسته اند این تعهدات را آنگونه که باید و شاید انجام دهند.

دادستان کل کشور افزود: شاید به علت نوسانات نرخ مصالح ساختمانی باشد که این مشکلات ایجاد شده، مردم توقع دارند مسئولان آنچه را که گفته اند به مرحله اجرا درآورند.

حجت الاسلام منتظری افزود: ساوه قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود و باید مشکلات صنعتگران این شهرستان رسیدگی و فضای کارآفرینی و اشتغال تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز