خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت اردبیل:

تأمین امنیت بازار از واجبات است/ بازاریان با همراهی اتحادیه‌ها دوربین‌های مدار بسته نصب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۸۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت:همان طوری که بازاریان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش پیشتاز داشتند، در شرایط حساس کنونی نیز که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم روشن است، باید گره‌گشا و نقش تأثیرگذاری را در این حوزه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان در اردبیل تأمین امنیت بازار را از واجبات عنوان کرد و ادامه داد: خود بازاریان با همراهی اتحادیه‌ها در نصب دوربین‌های مدار بسته ورود پیدا کنند و در کنار آن بهتر است نقطه هم‌افزایی را در حل مشکلات و گره‌ها در جامعه اصناف و بازار شاهد باشیم که در این زمینه راه‌اندازی ستاد تسهیل نیز از اولویت‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه نگاه ما به حوزه اصناف و بازاریان، نگاه همراهی و ارشاد است و به هیچ وجه قصد برخورد قهری و یا نگاه از بالا به پایین نداریم، گفت:در ایام پایانی سال نیز اصناف و بازاریان تسهیل‌گر امور بوده و با عرضه محصولات با کیفیت و مناسب به رضایتمندی مردم کمک خواهند کرد.

صادقی ادامه داد: در کنار نگاه اقتصادی، مباحث فرهنگی نیز در این حوزه مد نظر است اما آنچه که اهمیت دارد، نقش بازار به عنوان حلقه آخر فعالیت‌های اقتصادی است که شرایط عرضه و ارائه کالا را به مردم مهیا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:  تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز آماده ارائه خدمات به جامعه بازاریان و اصناف هستند و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز