خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت اردبیل:

۹۲ درصد واحدهای تولیدی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۰۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد واحدهای تولیدی فعال هستند و این نشانگر شتاب و پویایی شرکت ‌هاست.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی در اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار در اردبیل گفت: در حال حاضر ۹۲ درصد واحدهای تولیدی فعال هستند و این نشانگر شتاب و پویایی شرکت ‌هاست.

وی افزود: صنایع استان باید صادرات محور باشند و حداقل با تولیدات مشابه خارجی رقابت کنند و در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز با حمایت از واحدهای تولیدی دارای ظرفیت صادرات با جدیت تمام در صدد رفع موانع و مشکلات احتمالی آنهاست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای احیاء واحدهای راکد استان که مشکلات فنی داشته  و درصدد تامین مواد اولیه و ماشین آلات خطوط تولید با دانش فنی روز ، تغییر خط تولید و تولید محصولات جدید و هوشمند سازی خط تولید دارند درخواست کمک  از فناوران و دانشگاهیان داریم.

صادقی افزود:این رویداد با محوریت، صنعت و کشاورزی پتروشیمی و شیمیایی، برق و الکترونیک، فناوری های زیستی شبکه و مخابرات، سلامت و تجهیزات پزشکی، در دو بخش ایده پردازی استارتاپی و ارائه راهکار فناورانه برگزار شد.

اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه اولویت دار مشترک دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان صمت استان اردبیل در راستای احصا و رفع نیازهای های فناورانه واحدهای تولیدی استان با حضورمعاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری، رییس دانشگاه محقق اردبیلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران مراکز رشد، پارک علم و فناوری و واحدهای فناور و دانش بنیان در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز