خبرگزاری کار ایران

مسابقات کبدی جوانان جهان از ۹ تا ۱۳ اسفند در ارومیه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۶۶

دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا از برگزاری دومین دوره مسابقات کبدی جهان طی روزهای مهم تا سیزدهم اسفند ماه در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد سرور در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به میزبانی ارومیه در دومین دوره مسابقات جهانی کبدی جوانان جهان گفت: مجمع انتخابات آسیا نیز روز ۸ اسفند در ارومیه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در دومین دوره از مسابقات جهانی کبدی ۱۴ تیم حضور دارند.

وی با اشاره به قهرمانی ایران در اولین دوره مسابقات جهانی کبدی گفت: ایران در این دوره مسابقات به دنبال حفظ جایگاه خود است.

دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات  آسیایی کبدی در ارومیه گفت:  در مجمع جهانی این رشته ، ۲۵ تیم از آسیا و ۵۰تیم از سایر قاره ها عضویت دارند.

وی درخصوص میزبانی ارومیه در دومین دوره مسابقات جهانی کبدی جوانان جهان نیز خاطر نشان کرد: ارومیه با هماهنگی تمامی دستگاه های مربوطه به خوبی توانسته آمادگی و شرایط لازم برای میزبانی را محیا کند.

سرور با اشاره به حضور ورزشکاران زن ایرانی در عرصه های مختلف ورزشی افزود: زنان ایرانی با وجود حجاب اسلامی یکی از قدرت های کبدی جهان بشمار می روند.

در انتخابات مجمع کنفدراسیون آسیایی کبدی ۲۵ کشور حضور دارند

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی ایران نیز در نشست خبری افزود: در انتخابات مجمع کنفدراسیون کبدی آسیا که ۸اسفند در ارومیه برگزار می شود ، ۲۵کشور بصورت حضوری و ۵کشور بصورت مجازی حضور خواهند داشت. 

وی تصریح کرد: کبدی بیشتر در کشور های آسیایی فعال است اما با این وجود چون ورزشی کم هزینه است در سایر قاره ها هم طرفدار دارد.

اورسجی با اشاره به تجربه خوب میزبانی ایران در اولین دوره مسابقات جهانی کبدی گفت: با توجه به ظرفیت های ارومیه و تلاش برای توسعه بسترهای ورزش در این شهر این میزبانی به ارومیه واگذار شد و تاکنون  ارومیه به بهترین شکل آماده برگزاری این رویداد ورزشی است.

وی با آبیان اینکه ایران همیشه در مسابقات کبدی صاحب سکو بودن گفت: در این دوره مسابقات نیز ایران به دنبال حفظ جایگاه خود در مقام اولی مسابقات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز