خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور:

امروزه جامعه کارگری بدترین شرایط را تجربه می کند/ سوء مدیریت عامل بی‌عدالتی و تبعیض است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۹۰

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: از نظر معیشت کارگران و بازنشستگان در سخت ترین شرایط به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریا بیگی نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور و دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در جمع اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان ضمن ابراز خرسندی از اینکه خدمتگزار جامعه کارگری است گفت: در راس امور تشکیلات خانه کارگر شخص علیرضا محجوب است که قلم، قدم، کارکرد و همه عملکرد او بر مبنای انسان دوستی، حق، عدالت، قانون، انسجام و وحدت است.

وی افزود: بنده بعد از رهبر معظم انقلاب که همیشه یک الگوی اعظم و حامی و یاور جامعه کارگری بودند و هستند، محجوب را به عنوان یک الگو قبول دارم و سعی دارم در عملکرد خود همواره از وی تبعیت کنم.

دریابیگی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه کارگری همواره حامی انقلاب و ولایت بوده است گفت: امروزه بدترین شرایط را جامعه کارگری تجربه می‌کند و از نظر معیشت کارگران و بازنشستگان در سخت ترین شرایط به سر می‌برند.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور، عامل این بی عدالتی و تبعیض را سوء مدیریت بعضی از دولت و مجلس‌ها و انتخاب افراد ناکارآمد عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کارگران که سربازان امام و انقلاب بودند با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کنند و باید برای این قشر چاره ای اساسی اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز