خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد؛

آغاز مرحله دوم هوشمند سازی یارانه نان در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۳۳

فرماندار رشت از آغاز مرحله دوم طرح هوشمند سازی یارانه نان در رشت خبر داد و گفت: رضایت مردم از کیفیت نان و استفاده صحیح از یارانه دو اولویت مهم در طرح هوشمند سازی است.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید رضا امام پناهی امروز در جلسه هماهنگی آغاز مرحله دوم هوشمندسازی یارانه نان که با حضور متصدیان واحدهای نانوایی شهرستان در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای موفق طرح نانینو و آغاز مرحله دوم آن در شهرستان رشت، گفتگوی بی واسطه با متصدیان واحدهای خبازی ضرورت داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه شنیدن نظرات و پیشنهادات، توضیح در خصوص چگونگی اجرا با همفکری جمعی مورد تاکید بود، افزود: اینگونه جلسات کمک می‌کند تا در راستای اجرای بدون نقص این طرح گام برداریم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه طرح هوشمندسازی یارانه نان ملی بوده که به تدریج در سراسر کشور اجرایی می‌شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها متصدیان واحدهای صنفی ملزم به رعایت برخی از نکات هستند که باید مورد توجه شهروندان باشد.

امام پناهی تصریح کرد: با هوشمندسازی در اختصاص یارانه نان و ملاک قرار دادن دستگاه پوز نانوایی‌ها در گزارش عملکرد پخت و فروش واحدهای خبازی، معادل نانی که عرضه می‌کنند آرد دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: دولت با هدف جبران افزایش هزینه نانوایی‌ها مانند دستمزد، بیمه، اجاره محل و هزینه‌های حمل و نقل، مشوق پرداختی به نانوایی‌ها را از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد و بر اساس تعداد قرص‌های نان فروخته شده در پایان روز کاری افزایش داده است.

امام پناهی رضایت مردم از کیفیت و استفاده صحیح از یارانه نان را دو اولویت مهم در طرح هوشمند سازی عنوان کرد و افزود: تراکنش متعارف و موافق با تولید نان، نظر مردم درباره عملکرد واحدها و نظر بازرسان دستگاه‌های متولی، سه مؤلفه ارزشیابی واحدهای خبازی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز