خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی:

بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور/ دریای خزر و دریای عمان تا پایان هفته متلاطم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۱۲

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، کرمان، لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش پیش‌بینی می‌شود که در نواحی گرمسیر همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و کوهستانی به شکل برف رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های حاشیه دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز، غرب، شمال و شرق شاهد ادامه بارش هستیم، افزود: بارش ها تا روز جمعه با شدت و ضعف در کشور تداوم دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی چند روز آینده در مرکز، جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش بادهای شدید و برای مناطق مستعد، خیزش و وزش باد و گرد و خاک را انتظار داریم، ادامه داد: وزش باد در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان و  یزد تشدید می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه دریای خزر و دریای عمان تا پایان هفته متلاطم است، در رابطه با وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: امروز برای تهران بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر بارش برف کاهش می‌یابد و امروز صبح دمای کمینه در فرودگاه مهرآباد ۱ درجه زیر صفر اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز