خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران و وزش باد در 12 استان کشور/دریای خزر مواج خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۳۳

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در شمال آذربایجان غربی و شرقی، استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، البرز و قزوین بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت همچنین  در طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان های کرمان و هرمزگان هم احتمال بارش باران پراکنده و رگبار را خواهیم داشت.

رفیعی گفت:طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی وشرق اردبیل بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در رزو‌های  یکشنبه و دوشنبه فقط در استان گیلان و شرق اردبیل بارش‌های خفیف خواهیم داشت و سایر مناطق آسمان صاف خواهد بود.

رفیعی گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه در غرب و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز کاهش نسبی دما راخواند داشت که از روز یکشنبه در نوار غربی و سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم.

وی افزود: طی روز‌های شنبه و یکشنبه برای مناطق شمال شرق و شرق کشور کاهش دما  رخ خواهد داد که بین ۵ تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید که برخی از نقاط سبب گرد و خاک خواهد شد.

رفیعی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و احتمال باد شدید و گرد و خاک همراه خواهد بود، حداکثر دما برای امروز ۲۶ درجه و حداقل دما ۱۴ درجه خواهد بود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز