خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هدف از برگزاری اردوی تیم ملی در ارومیه، آمادکی حضور در مسابقات آسیایی تاشکند بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۶۰

سرمربی تیم شمشیر بازی جوانان اپه هدف از برگزاری اردوی تیم ملی شمشیر بازی در ارومیه را آمادگی شمشیر بازان برای حضور در مسابقات آسیایی تاشکند عنوان کرد.

صادق آرامش در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه، اردوی آماده‌سازی تیم در ارومیه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن در بهترین شرایط برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این اردو آمادگی شمشیر بازان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا که در تاشکند برگزار می شود بود.

وی افزود: در این اردو ۴ شمشیر باز در رده جوانان و ۳ شمشیر باز در رده نوجوانان از استان های آذربایجان. غربی، اردبیل، یزد، مازندران و خراسان جنوبی شرکت  کرده و به تمرینات آماده سازی پرداختند‌.

سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه اپه جوانان با بیان اینکه، شرایط اردو و میزبانی ارومیه بسیار با کیفیت بود گفت: شمشیربازان از لحاظ روحی و بدنی به مرز آمادگی خوبی دست یافتند و با توجه به اینکه بیشتر اردوها در تهران برگزار می‌شود، برگزاری این اردو در شهری غیر از پایتخت به نفع شمشیربازان  کشورمان بود.

به گزارش ایلنا، مسابقات شمشیربازی اسلحه اپه قهرمانی نوجوانان آسیا اسفند ماه امسال در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و برای حضور قدرتمند در این مسابقات اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ایران جوانان و نوجوانان اسلحه اپه از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز