خبرگزاری کار ایران

دادستان بردسکن خبر داد؛

جان باختن یک کودک ۸ ساله در سگ دعوای بردسکن/ هشت نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۰۸

دادستان بردسکن گفت: یک کودک هشت ساله در مسابقه سگ دعوا، در یکی از روستاهای بردسکن خراسان رضوی با شلیک اسلحه شکاری جان باخت و هشت نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، عباس درودی نیا در این خصوص افزود: مسابقه سگ دعوا هفته جاری در روستای "رحماینه" بردسکن برگزار شد. در جریان این مسابقه یک کودک هشت ساله با شلیک گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داد که بررسی موضوع در دستور قرار گرفت.

درودی نیا اضافه کرد: هشت نفر تاکنون در این خصوص دستگیر شده اند و پنج قبضه اسلحه شکاری نیز کشف شده است.

دادستان بردسکن افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و دستورات لازم برای برخورد با همه مسئولان محلی که بستر برگزاری این مراسم غیرمجاز را فراهم کرده‌اند و یا مراجع انتظامی را از برگزاری آن مطلع نکرده‌اند، صادر شده که بدون مماشات با همه خاطیان برخورد مقتضی صورت می گیرد.

درودی نیا خاطر نشان کرد: همه مسئولان محلی شامل دهیار، شورای محلات، بخشداری و مرجع انتظامی لازم است ضمن اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی از برگزاری چنین مراسمی پیش از برگزاری مطلع و با هماهنگی دادستانی از برگزاری آن ممانعت شود.

«سگ دعوا» تجارتی خشونت آمیز است که در قالب آن صاحبان سگ ها با بوی خون، حیوانات را تحریک می‌کنند و با نادیده گرفتن حقوق حیوانات آنها را برای دعوا و مبارزه به میدان مسابقه می فرستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز