خبرگزاری کار ایران

۲۰ بند خاکی غیرمجاز در تربت‌جام تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۶۸

مدیر منابع آب تربت جام گفت: بندهای غیرمجاز و خطرناک که در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های دشت جام احداث شده بود، پس از کسب مجوزهای لازم، با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان تربت‌جام تخریب شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف اختری در این خصوص اظهارداشت:با توجه به مصوبات شورای مدیریت بحران بخش‌های بوژگان، نصرآباد و مرکزی شهرستان، کارشناسان امور منابع آب در مناطق مختلف به گشت و بررسی سازه‌های آبی، رودخانه‌ها و مسیل‌ها و بندسارها پرداختند و از ابتدای امسال ۱۳ بند غیرمجاز و خطرناک در محدوده شهر احمدآباد صولت، ۵ مورد در بستر جامرود در بالادست روستای رباط‌سمنگان و ۲ بند دیگر در مجاورت جباربیگ که در اراضی حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها احداث شده بود، شناسایی و پس از کسب مجوزهای لازم و با دستور دادستان تخریب شد.

وی ادامه داد: حجم آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ای پس از اقدامات یادشده ۷۳هزار مترمربع برآورد می‌شود.وی تصریح کرد: متأسفانه آبگیری و شکستن این سازه‌های غیرقانونی و ناپایدار در سال‌های گذشته بارها موجب آبگرفتگی شهرها و روستاهای تربت‌جام شده و خساراتی به مردم وارد آورده است.

مدیر منابع آب تربت جام خاطرنشان کرد: بندهای غیرمجاز و خطرناک که در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های دشت جام احداث شده بود، پس از کسب مجوزهای لازم، با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان تربت‌جام  تخریب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز