خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۱۳۱ طرح عمرانی و خدماتی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۴۳

فرماندار مشهد گفت: همزمان با دهه فجر ۱۳۱ طرح عمرانی و خدماتی با صرف هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری در این خصوص افزود: در این ایام همچنین عملیات اجرایی ۲۷ طرح نیز آغاز می شود که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنها ۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: افتتاح گلخانه آستان قدس رضوی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان، افتتاح کارخانه تولید پتو با ۲۹۸ میلیارد تومان و احداث یک هتل آپارتمان درجه سه با هزینه ۲۷ میلیارد تومان از جمله مهم ترین طرح های به بهره برداری رسیده در این ایام است.

فرماندار مشهد گفت: آغاز عملیات بهسازی جاده مشهد-سرخس با ۷۰۰ میلیارد تومان و آغاز ساخت مرحله سوم شهرک مهرگان در قالب ۱۳۴ واحد مسکونی با ۱۰۷ میلیارد تومان از جمله مهمترین طرح های کلنگ زنی دهه فجر در شهرستان مشهد است.

داوری افزود: از مجموع طرح های افتتاح شده و کلنگ زنی شده ۷۰ طرح به ارزش سه هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان مربوط به شهر مشهد است.

وی اضافه کرد: به جز شهر مشهد ۵۶ طرح در بخش مرکزی افتتاح شده یا عملیات ساخت آن آغاز شده است و این تعداد در بخش های احمدآباد و رضویه نیز به ترتیب ۲۱ و ۱۱ طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز