خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۳۱

همزمان با ایام ا… دهه فجر، پل‌های عابر پیاده در محور ترانزیت زنجان – خرمدره با حضور معاون عمرانی استانداری زنجان، فرماندار سلطانیه، ریاست قرارگاه پلیس راه استان و جمعی از مدیران و مسئولین استان به بهره برداری رسید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: برای احداثپل عابر پیاده روستای یوسف آباد بیش از یک هزار و ششصد میلیون ریال و برای پل عابر پیاده روستای خیرآباد بیش از یکهزار و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، علی رحمتی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در مراسم بهره برداری از پل‌های عابر پیاده ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر، گفت: پل‌های عابر پیاده با هدف افزایش ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده از عرض جاده در روستای یوسف آباد و خیر آباد واقع در کیلومتر ۲۴ و ۲۸ محور ترانزیت زنجان – خرمدره احداثشده است.

وی خاطر نشان کرد: برای احداثپل عابر پیاده روستای یوسف آباد بیش از یک هزار و ششصد میلیون ریال و برای پل عابر پیاده روستای خیرآباد بیش از یکهزار و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هزینه شده است.

در ادامه این مراسم، معاون امور عمرانی استانداری زنجان و همچنین فرماندار سلطانیه از اقدامات و تلاش‌های مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز