خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گلستان:

میوه شب عید از تولیدات داخل استان تامین شده است/لایروبی خلیج گرگان ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۶۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: میوه شب عید از تولیدات داخل استان تامین شده است وتکلیف هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری اینچه برون قبل از دهه فجر امسال تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایلنای گلستان، سیدمحمد دهنوی اظهار کرد: امضاء تفاهمنامه اجرای پتروشیمی گام بلند دولت سیزدهم و دستگاه قضایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مطالبه چند ساله مردم بود.

وی گفت: ۲ سرمایه‌گذار برای پروژه راه‌آهن اینچه‌برون، شاهرود، طبس  ورود پیدا کردند و اتصال راه آهن گلستان به شاهرود و در ادامه آب‌های آزاد شتاب خواهد گرفت.

وی گفت: کشت قراردادی محصولات کشاورزی از ۷ هزار هکتار در دولت قبل به ۷۰ هزار هکتار در دولت سیزدهم رسیده است و همچنین هیچ چالشی در واردات نهاده‌های دامی از اینجه‌برون نداریم.

وی بیان کرد: درسالجاری بیش از ۶ میلیون دلار سرمایه خارجی برای اجرا و توسعه زیرساخت‌های بخش‌های گوناگون در استان جذب شد.با رایزنی های دولت سیزدهم شاهد افزایش چشمگیر مراودات تجاری با ترکمنستان هستیم و تردد از صفر به ۱۰۵ کامیون در روز رسیده است.

ویرخاطر نشان کرد: هیچ مشکلی در توسعه تله کابین علی‌آبادکتول وجود ندارد و مطالعات زیست محیطی تله کابین گرگان تمام شده و راه برگشتی در این پروژه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز