خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه سرمایه گذاری استانداری گلستان با چین امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۸۴

استانداری گلستان و یک شرکت سرمایه‌گذاری چینی تفاهمنامه سرمایه گذاری امضاء کردند.

به گزارش ایلنای گلستان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در مراسم امضای تفاهم نامه اظهار کرد: اتصال اینچه‌برون به شاهرود و طبس ، تحول جدی در عرصه واردات و صادرات ، در عرصه حمل و نقل و راه‌آهن ایجاد می کند و سبب توسعه تجارت بین کشورهای منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم تاکید بر افزایش ارتباطات با کشور‌های همسایه و سایر کشور‌های دنیا است و ما از هر سرمایه‌گذاری که خواهان سرمایه‌گذاری در گلستان باشد استقبال می‌کنیم.

وی گفت: برای اجرای پروژه‌های بزرگ و مشابه کریدور شمال به جنوب و یا پروژه‌های سدسازی، آب و فاضلاب، شیرین‌سازی آب دریای خزر حمایت ویژه دولت را داریم و تلاش می‌کنیم با اجرای چنین پروژه‌هایی اتفاقات خوبی برای گلستان رقم بخورد.

هو شیجیانگ مدیر عامل خاورمیانه شرکت مهندسی و سرمایه‌گذاری «پلی چانگدا» نیز گفت: این سومین حضور ما در استان گلستان است و در هر بار حضور و مذاکره شاهد پیشرفت مذاکرات و تقویت نگاه سرمایه‌گذاری گلستان و هدفمند بودن مذاکرات بوده‌ایم.

«هو شیجیانگ» افزود: ایران در منطقه مهم قرار گرفته و پروژه خط آهن که شمال را به جنوب ایران و در نهایت غرب به شرق را به هم متصل می‌کند برای ما نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

مدیر عامل خاورمیانه شرکت مهندسی و سرمایه‌گذاری «پلی چانگدا» تاکید کرد: آماده‌ایم در عرصه مسکن با جدیت وارد شویم و می‌توانیم در مدت کوتاهی ۱۰ هزار مسکن بسازیم.

این تفاهمنامه با موضوع همکاری سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمرانی، آب و فاضلاب، راه، ساخت مسکن، سد‌ها و راه‌آهن با اعتباری بالغ بر یک و چهار دهم میلیون دلار عصر امروز به امضای استاندار گلستان و مدیرعامل خاورمیانه شرکت مهندسی و سرمایه‌گذاری «پلی چانگدا» رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز