خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان: تاپایان ماه مبارک رمضان در تامین کالاهای اساسی درگلستان مشکلی وجود ندارد و میوه شب عید از ۲۰ اسفند توزیع می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد دهنوی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: میانگین سرانه درآمد خانوارهای استان سالانه ۲۸ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است و گلستان  در بخش درآمد سرانه خانوار رتبه ۳۰ کشوری را دارد.

 وی افزود: نزدیک به نصف جمعیت گلستان در روستاها زندگی می کنند و از مهترین راه‌های پیشرفت استان  توجه به روستا  محوری است  که خوشتبختانه اقدمات خوبی در گلستان انجام شده است.

دهنوی بیان کرد: مبارزه با فساد وعدالت محوری از اولویت‌های ما است  و مهترین برنامه‌های معاونت هماهنگی وامور اقتصادی استانداری اتصال به کریدور شمال به جنوب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان افزود: درحوزه تنظیم بازار استان  جریمه ها متناسب با تخلفاتی که رخ می دهد نیست  که متاسفانه متخلفان با مبالغ کم جریمه می شوند و نیاز است جرائم به روز و نظارت ها هوشمند شود.

وی خاطرنشان کرد: باید تولید وصنعت درگلستان با هدف صادرات انجام بگیرد واز ظرفیت منطقه آزاد اقتصادی و تجاری اینچه برون برای توسعه گلستان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز