خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پتروشیمی گلستان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ ایجاد ۳ هزار شغل با راه اندازی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۳۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پتروشیمی گلستان حدودا ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احتیاج دارد و با راه اندازی این پروژه از نظر اشتغال تحول بسیار خوبی در استان شاهد خواهیم بود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: رئیس جمهور در سفر سال گذشته به گلستان دستور راه اندازی پتروشیمی دادند که این موضوع خواسته مردم بود و این هفته تفاهم نامه اجرایی پروژه پتروشیمی گلستان به امضا رسید. قوه قضاییه نقش بسیار زیادی در این موضوع داشت.

وی ادامه داد: شرکت هلدینگ خلیج فارس بعد از افزایش سرمایه و واگذاری سهم پتروشیمی گلستان از طریق فرا بورس وارد می شود.

سنگدوینی بیان کرد: از وزیر اقتصاد خواستیم عملیات پروژه پتروشیمی را تا پایان سال آغاز کند و با راه اندازی پتروشیمی ۳۰۰۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود‌.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: محصول تولیدی شرکت پتروشیمی گلستان اوره و آمونیاک است و گلستان دروازه ورود ایران به اتحادیه اوراسیا است و تولیدات پتروشیمی را می‌توانیم به این کشورها صادر و ارز را وارد کشورمان کنیم.

وی بیان کرد: پتروشیمی گلستان حدودا ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احتیاج دارد و از لحاظ اقتصادی گلستان دچار تحول بسیار خوبی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز