خبرگزاری کار ایران

دو نماینده قزوین در لیگ‌های برتر به مصاف حریفان در انتهای جدول می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۵۳

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و هندبال بانوان نمانیدگان استان قزوین فردا با رقبای خود که در انتهای جدول قرار دارند به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار یلنا در قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، کراپ الوند که در رده سوم قرار گرفته با رکن آذین خاور  میانه که با 8 امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد به رقابت خواهد پرداخت.

کراپ در صورت برد در این بازی می‌تواند سومی خود در جدول را حفظ کند، در همین هفته سن ایچ ساوه که با کراپ هم امتیاز است در یک بازی حساس مقابل گیتی پسند که در رده دوم جدول قرار دارد می‌رود، بنابراین لازم است کراپ برای ماندن در سه تیم برتر بازی فردا را با نتیجه برد به اتمام برساند.

بازی کراپ ساعت 16 فردا در شهر الوند برگزار می‌شود.

در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان هم تیم شیشه قزوین میزبان غدیر ملایر خواهد بود.

این بازی هم ساعت 11 فردا برگزار می‌شود.

نمانیده بانوان استان در این لیگ با 4 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، غدیر ملایر هم بدون امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان، شهید شاملی کازرون هم با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر در ردده‌های دوم و سوم قرار دارند، همچنین فولاد هرمزگان هم چهار امتیازی است و با تفاضل گل بعد از شیشه قزوین قرار گرفته، بنابراین برد در این بازی شانس رسیدن به رده دوم را برای تیم شیشه فراهم می‌کند.

دو نماینده استان در هفته گذشته بازی را به رقبا واگذار کرده بودند و در این هفته میزبانی از تیم‌های حریف فرصت خوبی را برای برد و کسب امتیاز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز