خبرگزاری کار ایران

به علت افت فشار؛

گاز هشت روستا در تایباد خراسان رضوی قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۴۰۴

فرماندار تایباد گفت: گاز هشت روستای این شهرستان در خراسان رضوی به علت افت فشار قطع شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی دونده گفت: گاز هشت روستای واقع در نیمه جنوبی این شهرستان از دیشب قطع شده که علت آن افت فشار گاز است.

وی افزود: این روستا‌ها شامل کرات، رهنه، فرزنه، کوه آباد، پشته، آبقه، قلعه نو و ایله از توابع بخش مرکزی تایباد هستند که امکان قطعی گاز در دیگر روستا‌ها و شهر‌های تابعه وجود دارد.

فرماندار تایباد ادامه داد: توزیع سوخت رایگان در روستا‌های مذکور درحال انجام است و مشکلی در تامین آن نیست.

دونده بیان کرد: سه واحد صنفی به دلیل فعالیت در زمان تعطیلی اصناف پلمب شدند که شامل ۲ واحد ابزارفروشی و یک واحد مشاور املاک بوده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۲۰ مورد تماس تاکنون بابت یخ زدگی انشعابات با اتفاقات آب امور آبفای شهرستان انجام شده و نیز ۵۱ مورد اتفاق در شبکه توزیع رخ داده است.

فرماندار تایباد تاکید کرد: نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز به شدت احساس می‌شود و هنوز دیر نشده است.

دونده اظهار کرد: محل‌های اسکان اضطراری در نقاطی از تایباد هنگام قطعی گاز این شهر، آماده پذیرایی از مردم هستند و همچنین دستگاه‌های امدادرسان در حالت آماده باش به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز