خبرگزاری کار ایران

فرماندار چناران خبر داد؛

۵١ مرکز اسکان اضطراری روستایی در چناران فعال شد/ قطع گاز برای شبکه خانگی شایعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۹۱

فرماندار چناران از استقرار ۵۱ مرکز اسکان روستایی اضطراری برای خدمت‌رسانی به مردم در هنگام قطع احتمالی گاز ‌در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن مه‌آبادی در این خصوص گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان و نیز افت فشار گاز ۵١ مرکز اسکان اضطراری روستایی در سطح سه بخش مرکزی، رادکان و سیدآباد در صورت قطع احتمالی و اضطراری جریان گاز مجهز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه در این مراکز پیش‌بینی تأمین گرمایش با استفاده از نفت سفید به عنوان سوخت جایگزین شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط پیش رو از همه ظرفیت‌های مؤثر و کارآمد شهرستان برای خدمت به مردم بهره خواهیم برد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

رئیس ستاد پیشگیری، مدیریت و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چناران، مهمترین راه برون رفت از شرایط فعلی و گذر از شرایط احتمالی افت شدید فشار گاز را مدیریت بهینه مصرف گاز و توجه به استفاده صحیح و موثر از این نعمت خدادادی دانست.

وی بیان کرد: علاوه بر تأمین سوخت در مراکز معین بخش‌ها، ٨ خودروی حمل نفت سفید و گازوئیل در شرایط اضطراری در چناران پیش‌بینی شده که در صورت ضرورت و نیاز، برای خدمات‌رسانی به مردم بکار گرفته خواهند شد.

مه‌آبادی با رد شایعه قطع گاز در چناران توضیح داد: تا این لحظه قطع گاز برای شبکه خانگی مطرح نیست و پیش‌بینی مواجهه با شرایط اضطراری افت شدید فشار گاز در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: در چنین شرایطی که افت فشار گاز مطرح است از شهروندان تقاضا داریم با پوشیدن لباس بیشتر وسایل گازسوز گرمایشی را در منازل کاهش دهند تا در چنین شرایط بحرانی شاهد قطع گاز نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز