خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه نانوایان سبزوار:

هیچ تعطیلی در سطح نانوایی‌های شهر سبزوار نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۰۶۰

رئیس اتحادیه نانوایان سبزوار گفت: با وجود کمبود و افت فشار گاز و قطع جریان گاز خانگی بخشی از مناطق سبزوار، نانوایی‎‌های این شهر تعطیل نشده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن درفشه رئیس اتحادیه نانوایان سبزوار در این خصوص گفت: نانوایی‌های شهر سبزوار به علت مشکل افت فشار گاز، به صورت نوبت بندی شده کار می‌کنند.

وی افزود: هیچ تعطیلی در سطح نانوایی‌های شهر سبزوار رخ نمی‌دهد، اما این واحد‌های صنفی بر اساس برنامه نوبت بندی شده، با استفاده از سیلندر‌های گاز توزیعی فعالیت خواهند کرد.

رئیس اتحادیه نانوایان سبزوار ادامه داد: با توجه به محدودیت سیلندر‌های در اختیار این اتحادیه، نوبت بندی نانوایی‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که حدود ۹۰ نانوایی در سطح شهر فعال باشند.

درفشه با اشاره به قطع گاز ۱۶ هزار مشترک ساکن در توحیدشهر این شهر، گفت: طبق برنامه تنظیمی از ۱۳ نانوایی واقع در این منطقه، هشت واحد فعال خواهند بود و از ۱۶۵ واحد نانوایی سطح شهر سبزوار نیز حدود ۸۰ مورد با استفاده از گاز مایع ادامه فعالیت داده و نان مورد نیاز مردم را پخت خواهند کرد.

شرکت گاز سبزوار روز شنبه، به منظور جلوگیری از ادامه افت فشار، گاز ۱۵ هزار مشترک این شهر را قطع کرد که به گفته مسوولان این شرکت در صورت تداوم افت فشار گاز، احتمال قطع گاز مشترکان تا حدود ۴۰ هزار اشتراک نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز