خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

کشف یک کانال زیرزمینی در حفاری خط۳ قطار شهری مشهد/ پیدا شدن شهر زیر زمینی شایعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۸۳

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: یک کانال زیرزمینی در حفاری خط۳ قطار شهری مشهد پیدا شده که برای بررسی فضا در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، کیانوش کیامرز در حاشیه بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از محل حفاری پروژه خط۳ قطارشهری در خصوص پیدا شدن کانال‌ها، حفرات و قنات‌ها در بخش حفاری تونل قطارشهری افزود: در روند حفاری تونل موارد زیادی مواجهه با سرداب ها، قنات‌ها و کانال های زیر زمینی داشته‌ایم که تا حد امکان تلاشمان بر حفظ و نگهداری از آنها بوده و در همین راستا در اولین اقدامات مراتب را به اطلاع سازمان میراث فرهنگی رسانده ایم.

وی افزود: اکنون نیز در عملیات حفاری تونل خط سه مترو به یک کانال زیر زمینی برخورد داشته‌ایم که مثل موارد قبل به مدیران سازمان میراث فرهنگی اطلاع رسانی شده و حداکثر همکاری با کارشناسان آن سازمان برای بررسی وجود آثار تاریخی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد ادامه داد: پیدا شدن شهر زیر زمینی و آثار تاریخی درتونل خط سه واقع در منطقه سیدی شایعه است و شرکت قطارشهری با پدیده ای به نام شهر زیر زمینی مواجه نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز