خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

برنامه ریزی برای تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازار سبزوار در نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۱۹

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سبزوار گفت: در راستای انجام هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر جلسه این ستاد تشکیل و برنامه‌ریزی برای تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازار در نوروز ۱۴۰۲ انجام شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسنعلی حبیب‌پور با اعلام این خبر افزود: در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مهم‌ترین نیازهای زائران و مسافران از جمله اسکان، خواروبار و مایحتاج، نان، سرویس‌های بهداشتی، ایمنی مسافران در جاده‌های شهرستان و رفع نقاط حادثه‌خیز  و سوخت مورد نیاز خودروهای مسافران مورد بررسی قرار گرفت. 

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سبزوار اظهار کرد: در این جلسه اسکان مسافران در مدارس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد علاوه بر مدارس تمامی مهمانسراهای ادارات و ظرفیت‌های اقامتی ادارات به مسافران نوروز ۱۴۰۲ خدمت‌رسانی کنند. 

حبیب‌پور تصریح کرد: هم‌چنین افزایش ساعت کاری نانوایی‌های در مسیرهای تردد زائران و گردشگران و افزایش سهمیه آرد آن‌ها، پیش‌بینی سوخت مورد نیاز خودروها و برنامه ریزی برای اقدامات پیشگیرانه  در نقاط حادثه خیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سبزوار بود. 

 حبیب‌پور با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان گفت: تلاش داریم مسافران و زائران که از مسیر سبزوار عبور می‌کننند توقف شبانه داشته‌ باشند و از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی این شهرستان دیدن کنند و صنایع‌دستی این شهرستان را به عنوان سوغات سفر با خود ببرند. 

شهرستان سبزوار ده‌ها جاذبه طبیعی و گردشگری و بیش از بیش از۱۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران دارد که مهم‌ترین آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان شامل آرامگاه‌، امام‌زاده، مسجد، مدرسه، کاروانسرا، سرا، حمام، آب‌انبار، خانه تاریخی، موزه و خانه موزه  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز