خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری کشور خبر داد:

پایان ایمن سازی مسیر مشهد به نیشابور و سبزوار تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۰۰۱

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ وضعیت روکش و رویه سازی آسفالت و ایمن سازی مسیر مشهد- نیشابور- سبزوار به وضعیت مطلوب خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد تیموری در بازدید از محور مشهد - تربت حیدریه افزود: در قالب اجرای طرح های مهم راهداری خراسان رضوی جاده مشهد –چناران- فاروج نیز جزء اولویتهای اصلی سازمان راهداری است.

وی ادامه داد: مسیر مشهد- تربت حیدریه- گناباد از شرایط ایمنی مناسبی برخوردار است و امیدواریم نواقص اندک این جاده نیز تا عید نوروز برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای روکش آسفالت راه های استان منعقد شده است و مردم و زائران بارگاه منور رضوی ثمرات اجرای این طرح ها را تا عید نوروز خواهند دید.

علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و محمد تیموری، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امروز دوشنبه در سفری به خراسان رضوی از راه‌های شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه و همچنین راهدارخانه رباط‌ سنگ تربت حیدریه بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز