خبرگزاری کار ایران

محیط زیست فارس هشدارداد؛

احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۷۸

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش فارس هشدار داد که با توجه به بارش برف و افزایش برودت هوا در نقاط مختلف این استان احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا، لیلا جولایی با اشاره به برخی نکات برای مواجهه با حیات‌وحش در فصول سرد سال، گفت: با توجه به بارش برف و باران و برودت هوا در اکثر نقاط استان، امکان دارد که گونه‌های جانوری حیات وحش به مناطق مسکونی در اطراف روستاها و حتی بافت های شهری نزدیک شوند.

وی گفت: از هم استانی‌های و علاقمندان به محیط زیست، درخواست می‌شود در صورت مشاهده حیات وحش، ضمن اطلاع به ماموران محیط زیست با شماره تماس ۱۵۴۰ یا مراجعه به نزدیک‌ترین اداره یا پاسگاه محیط زیست، نهایت همکاری را برای جلوگیری از وارد آمدن هر گونه آسیب به این گونه‌های جانوری ارزشمند، انجام دهند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش فارس گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که پیش از همه چیز باید از گرفتن و یا آزار و اذیت آن‌ها خودداری کنند.

جولایی گفت: ادارات حفاظت محیط زیست در استان فارس همانند سال‌های گذشته، تمهیدات لازم را برای کمک رسانی و امداد به حیات وحش استان، انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز