خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل :

تا زمانی که نگاه مدیران به شورا و احزاب تغییر نکند، همچنان درجا می زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۵۸

میر محمد سید هاشمی گفت: گاهی نیروهای به ظاهر انقلابی دایره ای را به اندازه خودشان ترسیم کرده و عمدا یا سهوا این مسیر را برای منفعت خود به کار گرفته اند که اجازه ورود هر نیروی جوان انقلابی دیگر را به این دایره نمی دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرمحمد سیدهاشمی عضو شورای شهر اردبیل  گفت:همواره سرمایه گذاران را مخل اقتصاد جامعه معرفی کردیم. اگر از سرمایه گذاری حمایت کنیم و معرفی کنیم رشوه گیر می شویم و پیمانکاران را اختلاسگر می نامیم ؛ تا زمانی که این نگاه عوض نشود همچنان با مشکلاتی در این حوزه روبه‌رو هستیم.

سید هاشمی تصریح کرد: گاهی ما نمی توانیم صحبت کنیم. بعضی ها خود را همه کاره و بالاتر از هر مقام و مسئولی می دانند. تا زمانی که نگاه مدیران به جایگاه شورا و تاثیر احزاب در توسعه شهری تغییر نکند، همچنان درجا خواهیم زد. در حال حاضر بزرگترین ایثار مسئولان این است تا مدیران ناکارآمد را به سوی استعفا تشویق کنند.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد:اینکه امروز با صراحت میگویید چرا در  اعتراضات اخیر هیچ نهادی یک بیانیه نداد و هیچکسی با قشر جوان صحبت نکرد؟ باید بگوییم اگر ما نماینده مردم هستیم شما هم نماینده تاثیرگذار جامعه هستید. اگر ما صحبت می کردیم آیا در عمل هم از ما پشتیبانی می کردید و تضمینی بر این امر وجود داشت؟
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز