خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛

ایجاد آژانس جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در اردبیل / امکان بازیافت نخاله‌ها با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۸۲۳

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اردبیل از ایجاد آژانس جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد محمدحسن پور در سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل از ایجاد آژانس های خاک و نخاله برای جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر خبر داد و گفت: در این خصوص لازم است طی یک فراخوان، کار به پیمانکاران توانمند  سپرده شود تا خدمات رسانی به شهروندان به صورت مطلوب انجام شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اردبیل بر ضرورت استفاده از تجهیزات و دانش نوین در این خصوص تاکید کرد و افزود: لازم است برای مراحل بعد از جمع آوری نخاله های ساختمانی توسط آژانس های جمع آوری نخاله تدابیری اندیشیده شود که در این خصوص استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می تواند بازدهی این طرح را بالا ببرد؛ شرکت هایی وجود دارد که می توانند نخاله های ساختمانی را بازیافت کنند و برای کارهای دیگر از آن استفاده شود. 

محمدحسن‌پور ایجاد این آژانس‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن لازم و ضروری دانست و گفت: انباشت نخاله های ساختمانی در گوشه و کنار این شهر علاوه بر اینکه چهره شهر را مخدوش می کند و دیدن چنین مناظری برای شهروندان خوشایند نیست، بر محیط زیست نیز آثار مستقیم و مخربی را وارد می کند که در این خصوص هیچگونه تعللی جایز نیست.

این عضو شورا در پایان بیان کرد: شهرهای متعددی در کشور این طرح را به صورت موفقیت آمیز اجرایی کرده اند؛ شهرداری اردبیل نیز در این خصوص باید از تجارب دیگر شهرها استفاده کند تا در اجرای آن خطا و ایرادی متوجه طرح نباشد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز