خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان صورت گرفت؛

دستگیری سارقان مسلح مامورنما در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۹۹

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: چهار عضو یک باند مسلح که به عنوان مامور اقدام به سرقت به عنف طلا کرده بودند، طی عملیات ضربتی پلیس در بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور در شهرستان لارستان (استان فارس) و فرار سارقان به هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: اعضای این باند که تحت پیگرد قضایی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و به عنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری و حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر هستند.

رئیس پلیس هرمزگان اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، چهار دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عددفشنگ جنگی کلاشنیکف ، ۶۲ عددفشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی و چهار دستگاه دوربین دید در شب کشف شد و چهار دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

به گفته سردار جعفری متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل شدند که در بازجویی‌های اولیه پس از مواجهه با دلایل و مستندات قوی، به جرم ارتکابی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز