خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آب و فاضلاب بویراحمد خبرداد؛

تابستانی سخت برای تامین آب یاسوج/ تخصیص فقط 38 میلیارد تومان از 220 میلیارد تومان وعده رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۱۹

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که از هم اکنون باید گفت که تابستان سختی پیش روی تامین آب آشامیدنی مشترکین است و ما از این بابت نگرانیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علمدار آرمین با اشاره به فرسودگی 40 درصد از شبکه های آبرسانی مشترکین در شهر یاسوج اظهار داشت: بیش از ۴۰ درصد شبکه آب شُرب یاسوج فرسوده و مَعیوب بوده که پیش بینی می کنیم با توجه به این شرایط، تابستان آینده، تابستان سختی برای شهروندان باشد.

وی، مجموع شبکه‌های آبرسانی داخلی شهر یاسوج را ۸۰۰ کیلومتر ذکر کرد که ۴۰ درصد آن معادل 320 کیلومتر فرسوده است و البته در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان برای یاسوج مُصوب شد که تنها ۳۸ میلیارد تومان آن معادل حدودی 18 درصد از اعتبار وعده داده شده تخصیص یافته است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد از شروع  عملیات اجرایی اصلاح شبکه‌های شهر یاسوج با ۳۸ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته از محل سفر و بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی خبرداد و خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۳ پیمانکار با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح این شهر در حال کار هستند.

قدمت بیش از ۴۰ ساله شبکه توزیع آب باعث هدرروی 55 درصد آب شُرب مشترکین آب در یاسوج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز