خبرگزاری کار ایران

باتوجه به بارش برف؛

پلیس راه قزوین نسبت به لغزندگی جاده‌ها هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۷۲

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در محورهای مواصلاتی استان گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در جاده‌ها تردد کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش با بیان اینکه بارش برف از ابتدای صبح در استان قزوین شروع شده و هم اکنون نیز در حال باریدن است افزود: با توجه به شدت بارش برف احتمال ادامه بارش‌ها در روزهای پیش رو و مه آلود بودن منطقه پیش بینی می‌شود و عبور و مرور در محورهای کوهستانی و گردنه‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست خودروی خود را به تجهیزات ایمنی، وسایل گرماییی و زنجیر چرخ تجهیز و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: در این راستا، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید رانندگان خصوصا با وجود مه غلیظ در ساعات صبحگاهی، متصور است.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه از ابتدای صبح ماموران پلیس راه استان با تشکیل اکیپ‌هایی اقدام به امداد رسانی به شهروندان و آموزش بستن زنجیر چرخ کرده است ، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز