خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

جهاد تبیین راهکار مقابله با دشمن در جنگ شناختی امروز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۱۶

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز نیز دشمن با این رویکرد تلاش می‌کند به ما آسیب بزند و باید با جهاد تبیین در این جنگ مقابل دشمن قرار بگیریم و آن‌ها را شکست دهیم و برای این مهم همه باید قیام کنیم تا شناخت فرزندان را تغییر ندهند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با تسلیت ایام فاطمیه گفت: زنان عفیف و با شخصیت جامعه ما به کسانی که به شرارت‌ها دامن زدند، پاسخ منفی دادند و عوامل شیطنت و شرارت را ناامید و مأیوس کردند و اینها همان دختران حضرت زهرا (س) هستند و ما به داشتن زنان با عفت و شرف افتخار می‌کنیم و جامعه ما جایگاه بلندی در این معنا در میان اقوام و ملل جهان داریم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) مجاهد اول در جنگ شناختی دشمن بود، دشمن در جنگ شناختی تلاش می‌کند که فرزندان کشور برای اجانب کار کنند و به شهدا و آرمان‌های والای خود بی‌تفاوت شوند و این جنگ شناختی را در صدر اسلام نیز شروع کردند، به‌گونه‌ای که بخشی از جامعه از حضور امام علی (ع) در مسجد متعجب شدند و کاری کردند تفاوت حضرت با معاویه شناخته نشود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: در جنگ شناختی دشمنان تلاش کردند تا چهره حقیقی یزید شناخته نشود و یزید شراب خوار جای پیغمبر بنشیند و این نتیجه جنگ شناختی دشمن بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز