خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل سبک استان:

اعضای انجمن صنفی رانندگان وانت قزوین بیمه تکمیلی رایگان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۰۱۳

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل سبک استان قزوین از برقراری بیمه تکمیلی درمان اعضای انجمن به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید رضا محمدی در مجمع عمومی انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین که با حضور رانندگان وانت فعال در حمل و نقل عمومی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، گفت: عمده‌ترین مشکلات بخش‌، عدم هماهنگی دستگاه‌های متولی در سطوح عالی با یکدیگر، وجود شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مغایر با قانون است.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل سبک استان قزوین ادامه داد: همچنین نبود عدالت در توزیع یارانه‌های سوخت و تامین اجتماعی و ورود شرکت‌های غیر حمل و نقلی پیمایش ساز صوری به عرصه حمل و نقل است.

رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان وانت کشور افزود: مشکلات بخش دسته بندی شده و از رسیدگی به آن‌ها در دستور شورای عالی هماهنگی ترابری کشور قرار گرفته و در ماه گذشته دو جلسه به دستور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهر سازی برگزار شده و بنا شده تا حصول نتیجه ادامه داشته باشد و دستورالعمل‌های اجرایی مغایر قانون و اجرا نشدنی در حال باز بینی است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، گمرک و ترانزیت اتاق تعاون استان قزوین ضمن تشکر از متولیان و مدیران دستگاه‌های نظارتی و مرتبط با حمل و نقل در استان تصریح کرد: بیشتر مشکلات این بخش در استان قابل حل نیست و باید از مراجع کشوری پیگیری شود.

در پایان این مجمع، انتخابات هیأت مدیره و بازرسی انجمن برای سه ساله آینده برگزار شد و به محض تایید انتخابات توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اسامی منتخبین اعلام خواهد شد.

در استان قزوین حدود ۱۵ هزار دستگاه وانت شناسایی شده که حدود ۵۰ درصد آن در شهرستان قزوین به فعالیت شخصی، عمومی، روستایی، سازمانی، درون شهری، جاده‌ای و روستایی مشغول هستند و لازمه ساماندهی آن‌ها تفکیک حوزه‌های مختلف فعالیت آن‌ها از یکدیگر و رسیدگی تخصصی به هر بخش به صورت مجزا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز