خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

برگزاری انتخابات شبکه های تخصصی سمن‌ها در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۹۳۴

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد: انتخابات شبکه های تخصصی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان استان قزوین امروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر اسلامی‌صدر  با اعلام این خبر گفت: بر اساس فراخوان اعلام شده، انتخابات شبکه های تخصصی تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان قزوین امروز چهارشنبه 23 آذر ماه در قزوین برگزار می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: موضوعات شبکه های تخصصی شامل شبکه فعالیت های جهادی، شبکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی (حاشیه نشینی)، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، شبکه فعالیت های نیکوکاری، فعالیت های دانش بنیان، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری و شبکه کارآفرینی و توانمندسازی، تعیین شده است.

اسلامی‌صدر تصریح کرد: همچنین شبکه های ازدواج و جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، نشاط و اوقات فراغت، شبکه گفتمان دینی و جهاد تبیین، شبکه های سلامت اجتماعی، محیط زیست و امداد و نجات از دیگر موضوعات پیش بینی شده برای شبکه های تخصصی است.

این مسئول اظهارداشت: براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان در خصوص ایجاد شبکه های تخصصی سمن ها و تشکل های جوانان کشور،  مقرر است سمن های جوانان در موضوعات یاد شده بصورت شبکه ای در قالب ایجاد دبیرخانه های استانی سازماندهی شوند، 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: از اعضای سمن ها دعوت می شود برای رای گیری در این انتخابات شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز