خبرگزاری کار ایران

مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

۳ محیط‌بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده دنا زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۹۵

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از زخمی شدن ۳ محیط بان منطقه حفاظت شده دنا در تعقیب و‌گریز شکارچیان متخلف خبرداد.

به گزارش ایلنا، اسلام جاودان گفت: محیط بانان پارک ملی دنا همزمان در ۳ مسیر با ۱۳ شکارچی غیر مجاز درگیر شدند که در نهایت ۳ نفر از محیط بانان با جسم سخت و تیز مجروح شدند.

جاودان خرد افزود: ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا در حوزه میمند شهرستان دنا، حین گشت و کنترل منطقه متوجه صدای شلیک چندین گلوله می‌شوند.

وی بیان کرد: ماموران این یگان ۸ نفر متخلف را شناسایی کردند و پس از درگیری ۲ نفر از آن‌ها را به همراه ۲ قبضه اسلحه غیر مجاز و لاشه ۲ راس بزغاله دستگیر کردند.

وی گفت: همچنین پس از دستگیری متخلفان در بازدید دوباره از منطقه لاشه یک راس بزغاله، مقداری فشنگ اسلحه نیز کشف کردند.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان گفت: گروه دیگری از محیط بانان مستقر در منطقه، متخلف را که به قصد شکار وارد پارک ملی دنا شده بود به همراه یک قبضه اسلحه غیر مجاز دستگیر و اعمال قانون کردند.

جاودان خرد به دستگیری گروه سوم از متخلفان اشاره کرد و گفت: ماموران محیط بانی حوزه آب سپاه پس از شنیدن صدای گلوله به منطقه اعزام کردند و متخلفان متوجه حضور ماموران شده و لاشه یک راس بزغاله را رها کرده و متواری شدند.

وی گفت: هویت متخلفان متواری شناسایی شده و با همکاری مراجع ذیصلاح نظامی و انتظامی به زودی دستگیر می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز