خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد؛

ایجاد اشتغال با راه اندازی صنایع تعطیل شده در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۳۵۴

فرماندار ویژه کاشان گفت: راه اندازی شرکت های تولیدی تعطیل شده می تواند ضمن جلوگیری از واردات و صرفه جویی ارزی، زمینه اشتغال جوانان شهرستان و کاهش بیکاری را فراهم کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمدشریف زارعی در حاشیه  بازدید از شرکت نگین نخ جهان آرایی اظهار داشت: دیدار با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بصورت مستمر و با هدف حمایت و رفع موانع تولید در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

وی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی منطقه برشمرد و افزود: شرکت نگین نخ جهان آرایی با سرمایه گذاری۵۰۰ میلیارد تومانی و بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا در حال فعالیت است و انواع نخ فرش ماشینی را از مواد اولیه وارداتی تولید می کند.

فرماندار کاشان اضافه کرد: در بازدیدی که به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره صمت کاشان از این شرکت به عمل آمد مشکلات موجود در فاز توسعه این واحد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد درخواست مدیر عامل شرکت مبنی بر دریافت تسهیلات با هدف بازسازی و نوسازی ماشین آلات مستهلک از طریق طرح موضوع در جلسات تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری شود. 

زارعی تاکید کرد: خوشبختانه فاز نخست تولید این شرکت به بهره برداری رسیده و در حال حاضر زمینه اشتغال مستقیم ۲۲۰نفر فراهم شده و در  فاز توسعه بعدی هم امکان به کار گیری ۲۵۰ نفر وجود دارد که امیدواریم در مدت زمان کوتاهی با همراهی مسئولین استانی میزان تولید ماهانه این شرکت به  حدود ۲۰۰ تن افزایش پیدا کند.

به گفته فرماندار ویژه شهرستان کاشان کمک در راستای راه اندازی شرکت های تولیدی تعطیل شده و یا توسعه صنایعی که امکان افزایش تولید برای آنها  وجود دارد می تواند ضمن جلوگیری از واردات و صرفه جویی ارزی، زمینه اشتغال جوانان شهرستان و کاهش بیکاری را فراهم کند.

گفتنی است شرکت تولیدی نگین نخ جهان آرایی و شرکت نساج شفق  یکی از تولید کنندگان در زمینه تولید انواع نخ فرش ماشینی کشور است که قادر است با تولید خود نیاز های بازار داخلی را تامین کند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز