خبرگزاری کار ایران

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی ۳ پارک خطی در منطقه شش مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۵۴۰

شهردار منطقه ۶ شهرداری مشهد گفت: عملیات احداث سه پارک خطی منطقه با درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال انجام است.

به گزارش ایلنا از مشهد، کاظم یزدان مهر اظهار داشت: عملیات اجرای پروژه احداث بوستان خطی عماریاسر حدود دو ماه پیش با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان آذر ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه به مساحت ۱۵ هزار مترمربع، از عمار ۱۴ آغاز شده و تا بلوار شهید دارایی ادامه دارد و هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی در مراحل پایانی و اجرای کاشت گونه است.

شهردار منطقه شش مشهد یادآور شد: عملیات احداث پارک خطی دیگری نیز در حاشیه بلوار حر در شهرک شهید باهنر به وسعت ۲۰ هزار مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است که فاز اول آن تا پایان پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی مربوط به پارک خطی شهید دارایی نیز با ۶۶۰۰ مترمربع مساحت، با پیشرفت ۹۸ درصدی در حال اجراست و تا آخر آذرماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این پارک ۲ مجموعه بازی کودکان نیز نصب شده است تصریح کرد: برای احداث این پارک مبلغی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

یزدان مهر با اشاره به اینکه پارک‌های خطی در بهبود منظر شهری و افزایش سرانه فضای سبز در سطح منطقه نقش موثری دارند بیان داشت: در سال جاری، با بهره‌برداری از ۳ پارک خطی شهید باهنر، شهید دارایی و عماریاسر، بیش از ۴ هکتار به سرانه فضای سبز منطقه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز