خبرگزاری کار ایران

آیین واگذاری ١٠٠ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در مشهد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۴۴۵

شهرداری مشهد با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران واگذاری ١٠٠ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به شهروندان این شهر را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در آیین واگذاری این موتورسیکلت ها اظهار کرد: طبق تفاهمنامه با شهرداری مشهد، برای خرید موتور برقی تا ١٠٠ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهروندان در خراسان رضوی اعطا می شود.

سید سعید شمسی نژاد افزود: هدف ما ورود برکات قرض الحسنه به زندگی مردم است.

وی اضافه کرد: در یک سال اخیر منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران ٩۵ درصد رشد داشته و ١۵ میلیون نفر از خدمات این بانک بهره مند شده اند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: میزان معوقات این بانک ۴٧ صدم درصد و بسیار کم است که این مهم جز با اعتماد به مردم محقق نمی شود.

سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد نیز در این خصوص گفت: بر اساس سیاهه انتشار آلایندگی هوا بخش مهمی از آلودگی هوا ناشی از منابع متحرک است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع هوای پاک و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده تفاهم‌نامه تولید ۱۰۰هزار موتورسیکلت طی ۳.۵ سال آینده را با تولیدکنندگان به امضاء رسانده‌ایم که از امروز واگذاری موتورسیکلت‌های برقی آغاز شد.

شهردار مشهد تصریح کرد: در همین راستا شهرداری مشهد با حمایت شورای اسلامی شهر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۲۴ ماهه در بانک عامل برای خرید موتوربرقی درنظر گرفته است که عموم مردم می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز