خبرگزاری کار ایران

فرماندار بشرویه:

زلزله عصر امروز خسارت های مالی در بشرویه به وجود آورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۵۱

فرماندار بشرویه گفت: زلزله ۵.۴ ریشتری در این شهرستان تاکنون خسارت جانی نداشته اما خسارت‌های مالی از قبیل شکستگی شیشه‌ها و ترک خوردگی برخی دیوارها گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، حسن علیزاده شامگاه سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: تاکنون ۲ تیم ارزیاب به کانون وقوع زلزله و نقاط مختلف روستایی شهرستان به‌ویژه دورترین نقاط برای بررسی خسارت‌های احتمالی اعزام شدند و در صورت ضرورت افزایش خواهند یافت.

وی بیان کرد: براساس اطلاعات کسب شده از طریق دهیاران و شوراهای روستاهای شهرستان، تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

فرماندار بشرویه گفت: خسارت‌های مالی از قبیل شکستگی شیشه‌ها و ترک خوردگی برخی دیوارها به‌ویژه در مناطق روستایی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: شورای مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل شده و به جهت اینکه اطمینان خاطر داشته باشیم تمامی مدارس را برای فردا تعطیل اعلام کردیم.

پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: گروه‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده بشرویه اعزام شدند و تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی دریافت نشده است.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۱۷:۴۴ امروز در عمق ۱۱ کیلومتری زمین حوالی بشرویه را لرزاند در شهرستان‌های اطراف نیز احساس شد.

منطقه وقوع زلزله در ۳۳ کیلومتری بشرویه، ۴۱ کیلومتری ارسک و ۴۴ کیلومتری عشق‌آباد طبس گزارش شده است.

این زلزله تاکنون ۲ پس‌لرزه داشته که اولی ۲.۶ ریشتر در شهرستان طبس روی داد و دومی به بزرگی چهار ریشتر ساعت ۱۸ و ۲۸ دقیقه و ۳۵ ثانیه بشرویه را لرزاند.

مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری بیرجند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز