خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

رئیس یکی از بانک‌های دولتی قزوین به جرم اختلاس دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۱۷۸

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، رئیس یکی از شعب بانک‌های دولتی قزوین به اتهام اختلاس 210 میلیارد ریالی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس،  سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرقانونی و اختلاس 210 میلیاردی رئیس شعبه یکی از بانک‌های دولتی قزوین، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهم با فروش و اعطاء اوراق جعلی و برداشت غیرقانونی از حساب 26 نفر از مشتریان بانک، مبلغ 210 میلیارد ریال از موجودی حساب مشتریان بانک کسر و به حساب خود واریز کرده است.

وی عنوان کرد: در ادامه ماموران دریافتند متهم پس از انتقال وجه به حساب خود، به بهانه مسافرت به همراه خانواده از کشور خارج شده، که بلافاصله با هماهنگی پلیس بین الملل فراجا اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی به محض ورود به کشور در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد : تمام حساب‌های مربوط به متهم شناسایی و روند عودت مبالغ به حساب شاکیان پرونده در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز