خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۱۳

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی حدادی در این خصوص گفت: طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در این نشست بررسی شد اما نکات و ایراداتی داشت که برای جمع بندی نهایی به کمیته انتخابات کمیسیون ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: در نشست امروز ۱۵ عضو کمیته تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی با رای گیری مشخص شد که بر این اساس علی اصغر عنابستانی، محسن زنگنه، حسین امامی راد، علی جدی، جلیل رحیمی جهان آبادی، فاطمه مقصودی، محمدحسن آصفری، جلال رشیدی کوچی، حسن رزمیان مقدم، رسول فرخی میکال، محمد وحیدی، عباس گلرو، عبداله ایزدپناه، مهدی شریفیان و احسان ارکانی به عضویت این کمیته در آمدند.

حدادی خاطرنشان کرد: ایراد شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها در دستورکار قرار گرفت، شورای نگهبان به شفافیت آرای مجمع تشخیص مصلحت نظام در برخی موارد ایراد گرفت که کمیسیون بر نظر خود اصرار کرد و اگر در صحن علنی نظر کمیسیون مجدد رای بیاورد برای بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز